Jag fick sova 24:00-06:00 ( bädda om P 05:20) och sen 06:10-08:45. Frukost och sen fixade Mattias kaffe och jag tog en morgonsväng i skogen bakom oss med Konrad. Andra gången sen Pontus föddes som jag går i den skogen, svårt med barnvagn. Strax ska M & P iväg på något som de inte vill berätta & jag ska bara vara hemma och rensa rabatter & vara jag!
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar